RSS

Aktiviti pagi

Assalamualaikum....
Korang pagi2 buat ape yer.... lepas subuh tarik selimut balik ke?...

Harini adalah hari ke 2 intan jogging aka strolling di taman rimba mitc ... kenapa hari ke2... sebab hari2 lain malas n tarik selimut macam korang la ...

Tq mak n famili yg same teman kan... kdg2 bila ramai2 takdela rasa penat sgt... intan nk jogging mmg susahlah dgn berat skrg 83kg.... intan harap berat 75kg da mampu untuk jogging...

Apa khabar semua

Assalamualaikum...

Lamanya tak berblog.... mula-mula memang rasa macam dah xmo berblog lagi tapi apakan daya nak blog jugak... Harini just nak update aktiviti baru... Kerja macam sama, tiada yang berbeza.. Intan gian nak bercuti ni... Jadi harap2 rajinlah Intan nak upload cerita cuti-cuti Malaysia ni nanti....

Perkembangan terbaru berat Intan makin naik.....sudah 89kg nampaknya tiada kemajuan dalam menguruskan badan ni... Tetapi Intan tengah usahakan untuk mendisplinkan diri minum air masak sebanyak-banyaknya dan menjalankan aktiviti fizikal....

Intan akan ceritakan kat sini.... pada yang sudi baca belog Intan yang tak seberapa ini...terima kasihlah kerana walaupun dah lama tak login belog ni tapi tgk nuffnang Intan meningkatlah jugak dari dulu.... Semoga kalian dapat manafaat dari entry-entry Intan ni la ye....

Oklah sampai di sini dulu.... Ini pic untuk harini.... untuk motivasi kalian juga ya...

tata


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...