RSS

Hari yang ntah hape-hape



Ok aku memang selalu terlupa dan harini paling ntah hape2.....firstly, da lambat buat payment kt bank sebab kerja yg melambak pastu bergegas petang tu tp bank pun tutup.... Nk bayar cash duit xde dah terbank-in pagi td atas urusan lain.... Terpaksa bukak cek tp pen xde nk tulis n autograph, mintak kat safe guard pun dia xde pen...hangin aku, hanya sebab tak ada pen penat aje aku g bank.... Smlm waktu mlm pun pegi bank yg sama bwk cash tp mesin sume out of service.... Tensen makcik

Lepas tu nk ke bank B nk bank in cheque.... Sesampai je cek tertinggal kat opis.... Balik opis balik, tergerak tuk call Health Care Centre for my appoinmnt.... Seriusly aku lupe bile appoinmnt treatmnt aku....semalam diorg call aku xangkat sbb busy layan customer... That girl dari centre tu ckp pukul 5.30 ptg hari ini juga appoinment aku n suruh aku dtg sbb last appoimmnt aku xdpt dtg.... Bergegas aku kelamkabut nk ke sana sbb masa tu sudah pukul 5.15ptg... Sampai je sana aku check dan tgk fail aku xde, rupenya diorg dah salah nama.... Zulaiha and zuraida dgr lebih kurang je..... Aku balik semula dgn perasaan hampa....

So, kelamkabut aku ke sana ke sini... Last2 aku sedar urusan aku petang ni sume tak dpt diselesaikan....Moral of the stori.... Bwk2 la bertenang....


1 comment:

wak berkata...

sabor ya intan...
kadang2 di atas, kadang2 dibawah.......