RSS

Kemalangan (part 1)


Inilah nasib mabel di hari yang tak berapa nak indah.... Hujan lebat.... Cuaca yang xberapa nak elok, diselekoh yang tajam... Keadaan jalan yang licin...

Aku dalam perjalanan dari rumah ke tempat kerja... Walaupun hujan lebat aku tetap perlu ke tempat kerja.... Apa yang aku tau aku bwk slow je sbb jalan pun licin... Hujan belum pun belum reda....

Tiba- tiba stereng terpusing ke kanan 360• dgn sendirinya... Aku pun kalut la... Aku balas balik streng tu dan terus menghentam longkang dan besi penghalang jalan.... Syukur alhamdullilah aku tak ape2 cume bila masuk longkang keadaan kereta aku senget dan seat driver terjunam menyebabkan aku susah nak keluar dari kereta.... Mujur ada abg polis yang baik hati dan hensem dtg menarik aku keluar... Dlm hati berharap "jangan la terdetik di hatinya, betapa beratnya aku...huhuhu" seterusnya aku sambung di part ke2.... Sori aku da nak tidur...

Apepun layankan pic kemalangan ini... Pic di ambil di selekoh merbahaya Jalan Ayer Keroh Lama

0 comment: