RSS

SALAM AIDILFITRI


kalo intro je dah gambar ketupat maha banyaknya bermaksud aku terus skip dari puasa ...aka xde post tentang puasa la... xsempat almaklumlah ramadhan ni aku teramat la bizi... dan raya idaklah bermaksud aku free bizi tetap bizi cuma aku terlalu banyak sgt kerja so nk release aku buat la post tuk hari ni.....

Intan xde pic sendiri ke sempena raya..... ade cume malas nak upload... entri ni cume nk mengucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada kawan-kawan. Maaf zahir batin yek... walaupun sudah raya ke 12 tapi xsalah kan.... lambat sikit je pun... raya kan sebulan....

erm... raya ni tentatif nya macam biasa raya dikampung parit pinang seribu lepas tu balik melaka dan keesokka harinya beraya ditempat kerja dan seterusnya begitu la..... takde ape-ape yang istimewa.....
oklah semoga bertemu dientri yang berikutnya.. daaa

2 comment:

shaggy berkata...

assalam,
selamat hari raya aidilfitri,
maaf zahir dan batin,
wah, bleh tahan ar blog ni,x tau lak ko mmg ade bakat menulis,

Intan berkata...

tq beb.. tak tau lak aku ko leh smpi blog ni.... sebabnyer aku rase aku xde bg link kat sesape.... hadek beradik aku pun taktau