RSS

Adik yg disayangi... my dearest syina afiqah

Afiqah Hai nama saya afiqah... saya sangat istimewa.... saya suka berlari2, menonton cartoon dan bermain internetti..... saya telah membuatkan kak ngah saya melanggan astro ke dalam bilik saya supaya senang saya menyiapkan tugasan saya.... tugasan saya ialah membuat moviemaker daripada selingan-selingan kartun-kartun yang berjenis-jenis dalam astro saya itu..... saya xperlu risau jika ada watak kartun yang sama sebab saya ada banyak kartun channel seperti carton network, disney, nickolodeon dan animax... babak paling seronok dirakan ialah semasa watak kartun dlm tv itu terjerit-jerit...hahahahaha

Jika saya bosan, saya boleh ambil kartun dari youtube..... kerja saya sangat professional..... tetapi menonton kartun dan bermain intenetti serta makan menjadikan saya semakin gemukkkksss... oleh itu saya akan mengajak kak ngah atau emak atau abang boy saya berjogging..... selalunya kak ngah saya tidak mahu berjogging dgn saya......

selain itu saya takut nak makan..... kadang2 kak ngah belikan saya burger mcchicken@ chicken mcdeluxe mcdonald pun berat hati saya nak makan dan akhirnya burger saya kak ngah yang makan...huhuhuhu....
oklah kalo senang saya akan letak movie saya disini...

bye2 adiooos

0 comment: