RSS

Penghujung Cintaku – Pasha ft. Adel

Jom kita nyanyi lagu ni... best bangat... Lagu ini diberikan oleh seseorang yang dekat dimata dekat dihati..... Insyallah ini penghujung nya....

Berakhir sudah pencarian cintaku
Jiwa tak lagi sepi
Hati ini tlah ada yang miliki

Tiba diriku di penghujung mencari cinta
Diri ini tak lagi sepi
Kini aku tak sendiri

Aku akan menikahimu
Aku akan menjagamu
Ku kan slalu disisi mu
Seumur hidupmu

Aku akan menyayangimu
Ku kan setia kepadamu
Ku kan slalu disisi mu
Seumur hidup mu

Tiba diriku dipenghujung mencari cinta
Hati ini tak lagi sepi
Kini aku tak sendiri

Aku akan menyayangimu
Ku kan setia kepadamu
Ku kan slalu disisi mu
Seumur hidupmu

Aku akan menikahimu
Aku akan menjagamu
Ku kan slalu disisimu
Seumur hidupmu

Mode : mari hilangkan stress....




0 comment: